Kategorie

Marki

Kariera

      

MEDSHOP.PL - Największy sklep medyczny w Polsce– lidera wśród firm medycznych. Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

HANDLOWIEC TELEMARKETER/ CALL CENTER

Miejsce pracy: ŚWIDNICA

 

Manager Call Center

Co dajemy :

  • Umowa o pracę,
  • Praca w centrum miasta
  • praca w godzinach 8- 16, Wolne weekendy i święta , elastyczne godziny pracy.
  • Duże możliwości odnośnie rozwój zawodowego i możliwości awansu, wynagrodzenia.
  • Aktywne uczestnictwo w fajnym projekcie o skali międzynarodowej i rozwoju największej firmy w Świdnicy!
  • Samodzielność działania ,
  • Zespół młodych ludzi i fajna atmosfera.
  • Minimalne wynagrodzenie 2500 PLN + bardzo wysokie premie.

 

Za co będzie odpowiedzialny:

  • Aktywne uczestnictwo w budowie nowego call center (30 stanowisk)
  • Telefoniczne pozyskiwanie klientów portalu medycznego
  • Negocjowanie warunków umów z Klientami
  • Udzielania informacji dotyczących zakresu świadczonych usług,
  • Utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę
  • Dbanie o wizerunek firmy.

 

Minimalny zakres kompetencji

  • Mile widziane doświadczenie w telemarketingu,
  • Bardziej niż doświadczenie liczą się Twoje kompetencje i pozytywne nastawienie do sprzedaży i obsługi klienta., to nie byle jaka i agresywna sprzedaż , tylko rozmowa handlowa z konkretnymi klientami i wybranymi firmami.
  • Umiejętność komunikowania się przez telefon, miły głos i poprawna dykcja
  • Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, ( lubisz rozmawiać z ludźmi )
  • Determinacja i zaangażowania w realizacji celów,
  • Motywacja do pracy i zaangażowanie we własny rozwój

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres firmy: sklep@medshop.pl w temacie wpisując  „ CV MD ”

 

MEDSHOP.PL - Największy sklep medyczny w Polsce– lidera wśród firm medycznych. Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

 

MENAGER SPRZEDAŻY/ HANDLOWIEC CALL CENTER

Miejsce pracy: ŚWIDNICA

 

Manager Call Center

Co dajemy :

  • Umowa o pracę,
  • Wolne weekendy i święta , praca w godzinach 8- 16
  • Duże możliwości odnośnie rozwój zawodowego i możliwość awansu,
  • Aktywne uczestnictwo w fajnym projekcie i rozwoju największej firmy w Świdnicy,
  • Samodzielność działania ,
  • Zespół młodych ludzi i fajna atmosfera.
  • Wysokie wynagrodzenie.

 

Za co będzie odpowiedzialny:

  • Aktywne uczestnictwo w budowie nowego call center (30 stanowisk)
  • Pomoc w rekrutacja zespołu
  • Nadzorowanie pracy podległego zespołu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta
  • Rozwój kompetencji zespołu
  • Dbanie o wskaźniki sprzedaży i obsługi klienta
  • Raportowanie wyników pracy zespołu

 

Minimalny zakres kompetencji

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu Call Center
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telefonicznej sprzedaży
  • Doświadczenie w branży medycznej , produktami medycznymi będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność coachingu i rozwijania kompetencji podległego zespołu
  • Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem pracowników
  • Dobra organizacji pracy własnej i zespołu
  • Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów call center

 

Pożądany zakres kompetencji

  • Wysoka motywacja własna i silne nastawienie na osiąganie założonych celów,  
  • Świadomość odpowiedzialności za zespół i jego wyniki
  • Odpowiedzialność
  • Komunikatywność
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres firmy: sklep@medshop.pl w temacie wpisując  „ CV MD ”