Pomoc & Obsługa klienta

Reklamy dopasowane do zainteresowań

Aktualizacja 20 maja 2018

Reklamy dopasowane do zainteresowań są czasem określane jako reklamy spersonalizowane lub skierowane do określonego odbiorcy. Prezentujemy reklamy dopasowane do zainteresowań, aby wyświetlać funkcje, produkty i usługi, które mogą Cię zainteresować.

Jakie informacje wykorzystujemy, by wyświetlać reklamy dopasowane do zainteresowań?


Aby prezentować Ci reklamy dopasowane do zainteresowań, wykorzystujemy informacje takie jak Twoje interakcje ze stronami, treścią lub usługami Medshop. Do prezentowania reklam dopasowanych do zainteresowań nie wykorzystujemy danych umożliwiających bezpośrednie ustalenie tożsamości, takich jak imię i nazwisko czy adres e-mail. Prezentując Ci reklamy dopasowane do zainteresowań, przechowujemy gromadzone informacje tylko tak długo, jak długo jest to konieczne w celu świadczenia usług reklamowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności i obowiązującym prawem.

Zgodnie z zasadami obowiązującymi powszechnie w branży reklamowej wykorzystujemy pliki cookies, znaczniki pikselowe i inne technologie (zwane dalej łącznie "plikami cookies"), które umożliwiają nam poznanie skuteczności prezentowanych Ci reklam dopasowanych do zainteresowań poprzez sprawdzanie, które reklamy kliknięto lub wyświetlono; umożliwiają nam one również oferowanie Ci bardziej przydatnych i lepiej dopasowanych reklam. Na przykład jeżeli wiemy, jakie reklamy są wyświetlane w Twojej przeglądarce, możemy dopilnować, aby te same reklamy nie były wyświetlane wielokrotnie.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, aby dowiedzieć się więcej na temat rodzajów gromadzonych przez nas informacji.

W jaki sposób współpracujemy z osobami trzecimi, by wyświetlać Ci reklamy dopasowane do zainteresowań?


Współpracujemy z osobami trzecimi, takimi jak reklamodawcy, wydawcy, sieci społecznościowe, wyszukiwarki, firmy prezentujące reklamy oraz firmy reklamowe działające w ich imieniu, aby lepiej dopasowywać prezentowane przez nas reklamy. Wyświetlając Ci reklamy dopasowane do zainteresowań , nie łączymy Twojej aktywności na niepowiązanych stronach z danymi umożliwiającymi bezpośrednie ustalenie tożsamości ani nie przekazujemy żadnych danych umożliwiających bezpośrednie ustalenie tożsamości reklamodawcom ani stronom osób trzecich, które wyświetlają nasze reklamy dopasowane do zainteresowań. Reklamodawcy i inne osoby trzecie mogą założyć, że użytkownicy wchodzący w interakcję z dopasowaną do zainteresowań reklamą lub treścią lub klikający taką reklamę lub treść są częścią grupy, do której skierowana jest dana reklama lub treść (np. użytkownicy w określonej lokalizacji geograficznej lub użytkownicy, którzy kupowali muzykę klasyczną lub szukali muzyki tego rodzaju). Dotyczące Ciebie dane nieumożliwiające bezpośredniego ustalenia tożsamości (np. dane demograficzne lub informacje o stronach, na których oglądano reklamy) mogą zostać nam przekazane przez osoby trzecie ze źródeł offline i online, z których możemy korzystać, aby oferować Ci lepiej dopasowane i bardziej użyteczne reklamy.

Reklamodawcy będący osobami trzecimi lub firmy reklamowe działające w ich imieniu korzystają czasami z plików cookies w procesie dostarczania treści, w tym reklam, bezpośrednio do Twojej przeglądarki lub na Twoje urządzenie; jeśli tak się dzieje, mogą oni automatycznie otrzymać adres IP. Mogą również korzystać z plików cookies w celu pomiaru skuteczności reklam, prezentowania bardziej dopasowanych treści reklamowych oraz świadczenia usług w imieniu Medshop. Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak kontrolować i usuwać pliki cookies (w tym pliki cookies osób trzecich), należy zapoznać się z naszą Informacją o plikach cookies notice. Dowiedz się więcej na temat osób trzecich, które mogą wykorzystywać pliki cookies w trakcie Twojej interakcji z usługami Medshop.

Preferencje reklamowe
Medshop daje Ci wybór w sprawie otrzymywania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań. Możesz również zdecydować, że nie chcesz otrzymywać od Medshop takich reklam. W takim wypadku reklamy będą wyświetlane, jednak nie będą one dopasowane do Twoich zainteresowań. Informacje na temat ustawiania preferencji dostępne są na stronie Preferencje Reklamowe.